Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNese, Rhonda N. T.; Triplett, Danielle; Santiago-Rosario, Maria Reina; Austin, Sean C.
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelPromising Practices for Improving the Middle to High School Transition for Students with Emotional and Behavioral Disorders
Quelle(2021), (10 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTransitional Programs; Emotional Disturbances; Behavior Disorders; Middle School Students; High School Students; High School Freshmen; Grade 9; Intervention; Student Needs; Individualized Education Programs; Student Participation; Behavior Modification; Coaching (Performance); Caregivers; Teamwork; Cooperative Planning; Goal Orientation; Peer Influence; Mentors; Progress Monitoring; Alignment (Education); Stakeholders; Social Emotional Learning; Interpersonal Competence; Grade 8; School Districts
AbstractIn this practice brief, we describe several current examples of approaches that are aimed at improving outcomes for students entering high school. Additionally, we present strategies to disrupt the negative trajectory for students with EBD, who seldom receive coordinated, individualized supports during the critical transition from middle to high school. [This report was supported by the University of Oregon's Baney Fund. For the accompanying practice brief, "Obtaining Stakeholder Feedback to Improve the Middle to High School Transition," see ED612647.] (As Provided).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: